Ремаркетинг рекламата е една част от маркетинговата стратегия за популяризиране на вашия интернет бизнес за ремонт и изграждане на покриви, продукти или услуги. Ремаркетингът добива все по-голяма популярност в последните години сред маркетинг специалисти и агенции. Той е наистина един успешен начин да достигнете хората, които вече са посетили вашия уеб сайт или онлайн магазин, но поради някаква причина са го напуснали без да предприемат каквото и да е друго действие.
Кампания с ремаркетинг е възможна както във Facebook, така и в Google мрежата. За да направите ремаркетинг реклама, е нужно да съберете данни за вашите посетители през последните дни, месеци. Това се случва чрез специално разработени скриптове на предлагащите ремаркетинг реклама мрежи. За Google това е софтуерът Google Analytics, който събира данни за вашите посетители и на базата на които разпространява рекламата в последствие само за тях. Facebook от своя страна използва софтуера Facebook Pixel, който е наличен във вашия Бизнес мениджър.
Ремаркетинг кампаниите са един добър начин да привлечете и върнете посетители, които не са извършили действие, носещо печалба, но все пак са били заинтересовани да заявят услуга за ремонт на покриви от вас. Възможни сценарии са достигане на потребител до контактната форма за заявка на оферта, или посетител, който е разглеждал сайта в продължение на 5 или повече минути, но поради някаква причина е напуснал.
Така чрез ремаркетинга вие може да покажете отново на вашите напуснали посетители рекламата на продукт или услуга, от която те са били заинтересовани, и да им предоставите възможността да се завърнат и завършат покупка или да се свържат с вас за конкретна услуга за техния покрив.
Обикновено ремаркетинг кампаниите са много по-изгодни и много по-бюджетни, което ги прави в задължителен инструмент за реклама в развитието на вашия бизнес с ремонт на покриви.